Notícies de Campdevàndol

Enguany hem decidit en assemblea que ens tornàvem a presentar en aquestes noves eleccions. Tenim data per presentar-vos la gent que conformarà aquesta nova llista així com també el nostre Codi Ètic. Després de la presentació hi haurà una mica de berenar per tots els assistents.

Des de les regidories municipals, En Toni Riera Masjoan i la Mariona Baraldés i Cabarrocas conjuntament amb els grups polítics que representen d'ERC i la CUP de Campdevànol, no trobem ètic ni moral que els regidors d'aquest consistori cobréssim el ple extraordinari urgent de la corporació que va tenir lloc a la sala d'actes de l'ajuntament el dia 19 de maig.

L' educació és un dret no un negoci

Des de la l’Assemblea Local de la CUP de Campdevànol volem manifestar el nostre rebuig a la decisió presa per l’Ajuntament.

L' educació és la base d'una societat. Per nosaltres la Llar d' Infants i l' escola són un objectiu prioritari. L' educació comença fins i tot abans de néixer.

Des de diverses disciplines es corrobora la importància de les adquisicions i experiències del tres primers anys de vida per al desenvolupament: físic, intel·lectual i emocional. El 1990, amb la LOGSE es reconeix el 0-3 com etapa educativa

EL passat dissabte 18 d' abril la CUP de Campdevànol va donar a conèixer les 13 persones que integren la llista electoral per a les eleccions municipals del proper 24 de maig.

Amb el lema Campdevànol Una nova oPortunitat; la Candidatura d'Unitat Popular de Campdevànol ha convocat per a aquest dissabte a les 12 hores a la planta baixa del Centre Cívic “ La Confiança” la presentació de la candidatura a les eleccions municipals del mes de maig.

En l'acte es donaran a conèixer qui conforma la llista electoral. També es presentarà el codi ètic per tal de determinar els principis de la nostra acció política i els eixos de treball que se seguiran en campanya i que seran les bases del programa electoral.

Manifest de l'esquerra independentista amb motiu del 8 de març, dia internacional de les dones treballadores.

En primer lloc volem destacar l’èxit de participació en la consulta del 9N.

Des de la CUP Campdevànol volem agrair i felicitar la gent de Campdevànol per sortir al carrer i omplir les urnes el passat diumenge 9 de novembre. així com a totes les voluntàries i voluntaris per possibilitar la jornada que malgrat les amenaces del govern espanyol, van obeir únicament a la democràcia real i directa i al clam popular.

Des de la CUP de Campdevànol agraim a l' ajuntament i a l' ANC que ens hagin donat la oportunitat de participar en aquest acte.