La CUP participa a la inauguració de la Hissada de l'Estelada.

Des de la CUP de Campdevànol agraim a l' ajuntament i a l' ANC que ens hagin donat la oportunitat de participar en aquest acte.

'Des d la CUP de Campdevànol celebrem que l' ANC hagi estat treballant perquè l' estelada també onegi en el nostre poble com a símbol d'un.procés que ja és imparable. Tenim molt clar que aquest procés va de baix cap a dalt i q és el poble qui realment té la força perquè tot aquest moviment tiri endavant. Sabem que el camí cap a la independència cada vegada sembla estar més a prop al principat però no oblidem que per a nosaltres el nostre territori va de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó. Que arreu dels Països Catalans hi ha lluites que, malgrat volen silenciar, també van encaminades cap a la llibertar i la independència.

Per nosaltres aquesta data és de gran importància. La revetlla de Sant Joan: la festa del foc, i de la diada dels Països Catalans. La flama del canigó, símbol de germanor entre tots els territoris de parla catalana.

Cal aixecar símbols com aquest per fer visible l'anhel d'una majoria del nostre poble per assolir la llibertat.

Visca Campdevànol! Visca la terra! LLiure'

Campdevànol, 23 de juny de 2014

Coincidint amb l'arribada de la Flama del Canigó a la nostra vila, l' equip de govern i l' ANC de Campdevànol ens va convidar a participar a la hissada de l'estalada.